- Recomadari
- Obligaţiile clientului
- Recomadari
- Intodeauna solicitati si pastrati bonul de casa eliberat de catre taximetrist;
- Folositi aplicatia romaris taxi (puneti buton de descarcare);
- Solicitati taxi pe aplicatie sau telefonic, evitati sa luati taxi de pe strada sau pe cat posibil folositi taximetrele aflate in statiile de taxi marcate de primaria Constanta;
- Daca ati facut comanda retineti indicativul si nu urcati in alt taximetru decat cel comunicat de catre aplicatie sau dispecerat;
- Daca NU ati facut comanda p[astrati bonul de casa sau incercati sa retineti macar o parte din cele de mai jos.
- Numele dispeceratul.
- Indicativul taximetrului;
- Numarul de imatriculare al masinii.
- Numarul autorizatiei de taxi de pe portiere.
- Daca nu sunteti sigur ca retineti cele precizate anterior , va rugam sa nu coborati din taximetru fara bonul de casa.
2. Obligaţiile clientului ( spicuiri din hotararea 464/2003 privind transportul în regim de taxi ):
- să solicite si să păstreze bonul client la coborârea din taxi;
- să NU ocupe scaunul de lângă taximetrist dacă exista loc disponibil pe bancheta din spate.
- să nu provoace sau să nu dezvolte stări conflictuale cu taximetristul în timpul desfăşurării cursei respective;
- să nu oblige sau să nu impună, sub orice modalitate, taximetristului să execute transporturi ilegale;
- să plătească serviciile pe care i le-a realizat taximetristul, in limita sumei totale prevăzute în bonul client;
- să acorde sprijin taximetristului in cazul agresării acestuia in timpul efectuării transportului şi să anunţe imediat organele de poliţie în legătură cu aceste evenimente
- să sesizeze SECRETARIATUL ROMARIS, in legătură cu practici neconforme ale taximetristului sau care I-a creat prejudicii ori a facut rabat de la calitatea serviciilor;
