0241 69 00 00
0720 69 00 00

Sfaturi pentru clienti

Intotdeauna inainte de a va urca intr-un taximetru, va rugam, incercati sa retineti macar o parte din cele de mai jos :

  • Dispeceratul.
  • Indicativul taximetrului;
  • Numarul de imatriculare al masinii.
  • Numarul autorizatiei de taxi de pe portiere.
  • Daca nu sunteti sigur ca retineti cele precizate anterior , va rugam sa nu coborati din taximetru fara bonul de casa.
  • Incercati sa faceti intodeauna comanda telefonica.
  • Pe cat posibil, urcati-va in taximetrele aflate in statiile marcate de catre primaria CONSTANTA.
  • Retineti indicativul comunicat telefonic si nu va urcati in alt taximetru decat cel specificat de operatoare.
  • Daca doriti factura sau bon fiscal pentru decontare, va rugam sa specificati acest lucru la telefon, atunci cand faceti comand.

Obligaţiile clientului ( spicuiri din hotararea 464/2003 privind transportul în regim de taxi ):
a) să solicite, să preia si să păstreze bonul client la coborârea din taxi;
b) să nu plătească serviciile pe care i le-a realizat taximetristul, decât in limita sumei totale prevăzute în bonul client;
c) să nu provoace sau să nu dezvolte stări conflictuale cu taximetristul în timpul desfăşurării cursei respective;
d) să nu oblige sau să nu impună, sub orice modalitate, taximetristului să execute transporturi ilegale;
e) să acorde sprijin taximetristului in cazul agresării acestuia in timpul efectuării transportului şi să anunţe imediat organele de poliţie în legătură cu aceste evenimente;
f) să sesizeze Primăria Municipiului Constanţa si filiala Constanţa a Oficiului de Protecţie a Consumatorilor, după caz, in legătură cu practici neconforme ale taximetristului sau care au creat prejudicii ori rabat de la calitatea serviciilor;
g) să nu ocupe scaunul de lângă taximetrist dacă exista loc disponibil pe bancheta din spate.